BİGEP KAPSAMINDA YAPILAN TÜRKÇE ETKİNLİKLERİ
‘Hikaye edici metin yazar.’,’Yazdıklarını düzenler.’,’Yazdıklarını paylaşır.’ Ortaokul geneli hikaye yazma,hikaye tamamlama etkinliğimizde öncelikle öğretmen ve öğrencilerimizle yazacağımız hikayenin konu başlıkları yazma tekniği belirlendi.Teknik olarak istasyon tekniği olması kararlaştırıldı.Seçilen konu hakkında beyin fırtınası yapıldı.Ortaya çıkan düşünceler derlenip hikaye yazılmaya başlandı.Sırasıyla her kademe üzerine düşen bölümü(giriş,gelişme,sonuç)bitirip bir sonraki kademeye teslim etti.Teslim alan kademe hikayeyi devam ettirdi ve hikayeye tamamlandı. Etkinliğe katılan öğrencilerin yaratıcı düşünme becerilerinin ,sınıf ve okul içi olumlu bağlılık duygusunun geliştiği , etkinliğin öğrencilerin bilişsel ve duyuşsal gelişimine katkı sağladığı gözlemlendi.
meb_iys_dosyalar/63/02/738670/dosyalar/2024_03/01110024_turkceiyiuygulamalarsubat.pdf